niedziela, 5 marca 2023

Podchody matematyczno-ortograficzne


Lekcja języka polskiego była połączeniem zabawy, ortografii i umiejętności dodawania, odejmowania do 10. Uczniowie spacerowali po śladach butów, w poszukiwaniu wyników parzystych. Tylko takie ślady poprowadziły ich do dobrego celu. Była nim opowieść do przeczytania. Można również na końcu poprawnej trasy zostawić nagrodę dla uczniów. Dojście do niepoprawnego celu oznacza, że uczniowie odczytają kartkę z napisem "Spróbuj ponownie".

Naszym uczniom udało się dojść do właściwego celu, z czego byli bardzo zadowoleni. Zebrali kilkanaście wyrazów z trudnością ortograficzną i zapisali te wyrazy w zeszycie. Wspólnie sprawdzaliśmy poprawność wybranego "u", "ó" w wyrazach. Na koniec wymyślaliśmy zdania z tymi wyrazami.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz